Isnin, 19 Julai 2010

SYNQ ( Glutathione + Collagen )

RM 168.00

Baca Lagi

GLUTATHIONE + COLLAGEN
KESAN BOLEH DILIHAT SEAWAL 15 HARI..!!!!
(15 SACHET ~8GM)
KELEBIHANNYA
- Sebagai pengganti kepada suntikan yang mengenakan antara RM200 - RM300 untuk satu suntikan
- Menghasilkan kulit yang tegang dan lebih anjal
- Mengecilkan liang roma
- Kulit menjadi lebih licin dan lembap secara semulajadi
- Memudarkan tompok hitam dan parut
- Mencegah dan mengurangkan pigmentasi serta malasma
- Menghasilkan rambut dan kuku yang lebih sihat
- Meningkatkan kesihatan secara keseluruhan

SYNQ GLUTATHIONE + COLLAGEN
Mengandungi gabungan anti oksida terhebat dengan berfungsi secara senergik dari dalam tubuh yang disebut oleh saintis sebagai putaran Antioksida. Ia merupakan proses yang mana bahan antioksida bertindak meningkatkan fungsi masing-masing dan menjadikan formula ini betul-betul berkesan.
GLUTATHIONE (1000MG)
Adalah sejenis asid amino yang terdapat dalam hampir setiap organisma hidup dimuka bumi. Glutathione adalah antioksida yang paling berkesan. Gluta bertindak mengumpul toksid di dalam limpa (organ penapisan, pembersihan toksid utama di dalam badan) secara organik dan dikeluarkan dari badan melalui proses perkumuhan secara efisyen. Ia melindungi kulit dari kerosakan UB-B serta kerosakan Collagen dari dalam.
Gluta juga merupakan elemen penting untuk kesihatan keseluruhannya. MERUPAKAN AGEN PEMUTIH (mencegah pembentukan melanin gelap), meningkatkan imunisasi badan, mencegah kanser dan melambatkan proses penuaan. Gluta meneutralkan radikal bebas, memulihkan sel yang rosak, menyah toksid dan meningkatkan prestasi anti oksida yang lain. SESUATU YANG AMAT DIPERLUKAN UNTUK KULIT CANTIK TANPA MASALAH.

VITAMIN C
VitaminC amat diperlukan untuk tumbesaran, pembinaan serta membaiki seluruh tisu di alam badan. Ia terlibat didalam banyak fungsi tubuh, vitamin C adalah antara banyak fungsi tubuh, vitamin C adalah antara banyak anti-oksida yang melindungi tubuh dari kerosakan sel akibat molekul berbahaya yang dikenali sebagai radikal bebas, toksid dan pencemaran.

HYDROLISED COLLAGEN(500mg)
Collagen bertindak sebagai 'Pencantum sel' yang bertindak mengikat sel-sel di dalam tubuh. Merupakan protein anti-penuaan jangka panjang yang membantu menegangkan kulit dan mencegah kedutan serta garisan halus, meningkatkan ketegangan kulit, menghasilkan warna kulit yang sekata, membantu memelihara kelembapan kulit dengan mengelak kehilangan kelembapan secara berlebihan, membaiki struktur kulit agar tegang dan licin serta menghasilkan kulit yang cantik dan menawan.

ASTAXANTHIN
Anugerah dari lautan...untuk kesihatan dan kecantikan kulit, mata dan otak. Melindungi kulit dari ancaman UB-B dari dalam tubuh dan mengurangkan kerosakan collagen.

EKSTRAK BIJI ANGGUR
Kaya dengan Oligomeric Proantho Cyanidin (OPC), antara bahan antioksida yang terhebat diketahui, adalah 50 kali lebih hebat dari vitamin E dan 20 kali lebih hebat dari vitamin C dalam pencegahan farmasi radikal bebas. Para penyelidik di Jepun mendapati extrak biji anggur boleh memulihkan kegelapan kulit akibat pendedahan pada sinar UV. Ia membantu meningkatkan penghasilan vitamin C dan bergabung dengan Collagen untuk meningkatkan kesihatan sel-sel dan keanjalan kulit agar anda nampak lebih muda.

EKSTRAK PINE BARK
Mengandungi Pycnogenol yang dapat meningkatkan jangka hayat vitamin C di dalam tubuh sekaligus meningkatkan kebaikkannya sebagai antioksida. Pine bark membantu melindungi kulit serta mencegah kerosakan pramatang pada kulit dan tubuh.

ALPHA LIPOIC ASID
- Asid lemak yang di hasilkan secara semulajadi oleh tubuh badan untuk menukar glukos kepada tenaga
- Membantu meningkatkan penghasilan Glutathione
- Larut di dalam air dan lemak oleh itu dapat diserap dengan mudah oleh tubuh untuk menghadang kerosakan akibat radikal bebas
- Menghalang penyambungan silangan antara glukos dan protein yang mengakibatkan proses penuaan

CARA PENGAMBILAN:
- Campur 1 sachet bersama segelas air sejuk.
- Ambil 2 kali sehari semasa perut kosong. (Untuk Kesan Pemutihan Yang Cepat)
(15 sachet / 8gm)
Produk ini diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia MAL No. (140)dlm.KKM-183/8/25 Jld.78

Tiada ulasan:

Catat Ulasan