Selasa, 27 Julai 2010

Oily & Acne Series Sendayu Tinggi

Oily & Acne Series Sendayu Tinggi RM 55.00
Baca Lagi




Product Information
Jerawat tiada dan kulit lebih halus dalam 7 hari sahaja

Produk Oily & Acne Series amat berkesan membantu mengecutkan masalah jerawat serius, normal atau jerawat resdung yang kronik. Dengan hanya 4 langkah mudah, set ini dapat mengatasi dan mengeringkan jerawat seawal 7 hari (kesan berbeza setiap individu). Ia mengawal pembiakan jerawat berulang, mematikan kuman jerawat, mengecilkan liang pori yang besar dan mengawal penghasilan minyak pada wajah.

Bagaimana Oily & Acne Series Membantu?

  • mengecut dan mengeringkan jerawat yang kronik akibat resdung dan jerawat normal
  • mengatasi masalah bintik hitam atau putih pada kulit
  • mengecilkan saiz liang pori pada wajah
  • mengurangkan efek berlubang pada wajah
  • menghalus dan mencerahkan kulit serta parut jerawat

Perhatian:
  • Sesetengah pengguna akan terasa pedih pada kawasan jerawat semasa mencuci muka. Ini adalah normal. Ia bertindak mematikan kuman punca jerawat. Kesan tersebut akan hilang bagi jerawat yang telah kering dan mati.
  • Sesetengah pengguna merasakan gatal pada jerawat yang disapukan dengan Acne Concentrated Serum. Ini adalah normal. Kesan tersebut tidak akan dirasai sekiranya jerawat tersebut sudah mati.
  • Apabila masalah jerawat berjaya diatasi, pengguna boleh menggantikan produk rawatan wajah dengan set Kolagen untuk wajah yang lebih anjal dan muda selain mengekalkan keremajaan kulit. 
*untuk simptom di atas adalah berbeza setiap individu. Ia berlaku pada sesetengah kulit sahaja.

Set ini mengandungi:

1. Acne Deep Cleanser (RM38.00)
Gel pembersih yang mengandungi Tea Tree Oil ini membersihkan kotoran dan solekan dengan lembut sehingga ke liang roma yang menjadi punca jerawat dan kulit berminyak. Menjadikan kulit lebih halus dan segar. Cuci 2 kali sekiranya menggunakan solekan yang tebal.

100ml



2.  Acne Deep Toner (RM39.00)
Penyegar wajah yang melembap, menyejuk dan mengecilkan liang pori terbuka. Membantu mengatasi kulit berjerawat, Zon-T yang berminyak dan mengekalkan kelembapan kulit. Ia juga mematikan kuman punca jerawat, melembutkan kembali kulit yang kasar.

100ml



3. Acne Powder (RM28.00)
Bedak jerawat dengan campuran berubat untuk  mengeringkan jerawat, mengurangkan minyak di bahagian Zon-T pada wajah, meredakan wajah yang sensitif dan kemerah-merahan akibat jerawat dan bertindak menghaluskan kulit.

16gm


4.  Acne Concentrated Serum (RM26.00)
Ubat jerawat konsentrasi khusus untuk mengecutkan dan mengeringkan jerawat yang sedang membengkak dalam tempoh 24 jam ( kesan berbeza setiap individu ). Kesan pertama kali penggunaan akan terasa gatal dan berdenyut-denyut pada kawasan yang disapu.

9ml



5. Acne Masker and Scrub (RM26.00)
Penggunaan skrub dan masker amat membantu di dalam perawatan wajah seharian. Ia juga amat digalakkan bagi mereka yang sukar mendapatkan rawatan muka di salon. Ramai yang beranggapan proses memakai masker dan seterusnya rawatan skrub mengambil masa dan melecehkan. Namun kini dengan tidak lagi. Produk terbaru yang diformulasi mengikut jenis kulit ini merupakan produk 3 dalam satu. Ia adalah masker, skrub dan juga kaya dengan agen pencerah kulit. Setiap set juga mengandungi fungsi berbeza serta bahan yang berlainan mengikut jenis kesesuaian kulit. Wajah juga lebih cerah dan halus selepas penggunaan pertama. (kesan berbeza mengikut individu).


Keistimewaan:
  •  Diperkaya dengan bahan anti jerawat dan bertindak memudarkan parut dengan berkesan.
  •  Menanggalkan dan memudarkan parut jerawat yang telah mati.
  •  Mengatasi bintik-bintik putih dan hitam pada wajah.
  •  Melembutkan dan menghaluskan kulit
  •  Menyerap jauh ke dalam lapisan kulit untuk mengecutkan jerawat pada wajah dengan berkesan.
  •  Mengecilkan liang pori yang besar.
  •  Mencerahkan dan melembapkan wajah dengan semulajadi.
  •  Mengawal lebihan minyak pada wajah yang menjadi punca jerawat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan