Sabtu, 3 Julai 2010

Syampu Tudung Aqura



 Syampu Tudung Aqura ( RM 10.00 kecik / 65.00 besar )

Baca Lagi
Memperkenalkan Syampu Tudung Aqura Pertama di Malaysia.

Hargailah rambut anda…

Kuasa Karbon Aqura Syampu Tudung ini dirumus khas dengan Cecair Karbon sebagai salah satu bahan aktifnya. Aqura merupakan jawapan untuk pelbagai cabaran yang dihadapi apabila rambut tertutup selama 8 jam atau lebih dalam sehari. Cabaran pertama merupakan kegatalan yang berulang. Keadaan ini mungkin mendatangkan bau yang kurang menyenangkan. Karbon, satu bahan yang sudah sekian lama terbukti kebolehannya, termasuk untuk menghapuskan bau. Cecair karbon, sejenis asid pyroligenous, mengandungi lebih dari 200 jenis komponen, termasuk asid asetik, dan mengandungi kebolehan membasmi kuman yang berkesan. Cecair karbon juga mempunyai kesan anti-kulat. Karbon juga dapat menyerap kandungan klorin di dalam air, menjadikan rambut semakin licin. Secara semulajadinya, Cecair Karbon merupakan bahan organik, tidak mengandungi bahan kimia dan berkebolehan bio-degradasi.


"Sungguh hebat!
Keputusan menakjubkan hanya dalam satu syampu!"

Sabun Karbon Aqura mendapat sambutan hangat di Pasaran Malaysia. Ia merupakan Sabun Tahan engantuk yang pertama di Malaysia, Aqura amat unik. Mencuci muka dan lengan dengan produk ini akan membantu anda berjaga selama berjamjam lamanya. Ia juga akan memberikan kesegaran yang berpanjangan. Sabun Karbon Aqura juga dapat memanfaatkan individu yang mengalami masalah kulit.

"Kesegaran Speanjang Hari. Tidak Gatal. Tidak Berbau."

Syampu Tudung Aqura dirumus khas untuk wanita pemakai tudung. Dengan Cecair Karbon sebagai bahan utama, Syampu Tudung Aqura adalah jawapan untuk masalah kulit kepala. Karbon mencegah pembiakan bakteria seterusnya menghilangkan kegatalan dan bau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan