Khamis, 13 Mei 2010

Sabun Ammorea



Harga : RM 90.00



Sabun Ammorea ini terdiri daripada pelbagai jenis herba yang baik untuk kulit kita.Ianya mampu menghilangkan pelbagai jenis masalah kulit dan juga masalah rambut.Boleh membuatkan muka/kulit anda kelihatan licin,bersih dan nampak lebih muda.Hanya perlu cuba selama 3 MINIT dan rasailah perubahan pada kulit/muka anda tanpa anda perlu mengunakan pelbagai jenis produk lain yang kebanyakan terdiri daripada bahan kimia.

Kandungan Sabun Amoorea ini?

Heilmoor Clay
100% diambil dari deposito peloid terletak di bawah Australia. Ini merupakan bunga rampai dari bahan alami yang dapat memutar bahagian penting untuk metabolisme sel kulit yang disebabkan oleh jumlah yang banyak humic asid dan juga kaya dengan gizi, vitamin dan enzymes.

Asid Polygucuronic Dan Air Segar Mikroalga
Ini merupakan sebuah kompleks yang diperoleh dari polysaccharide asli yang dihasilkan oleh bioteknologi (budaya Rhizobium melitoti) dan ekstraksi dari microalgae disebut Haematococcus pluvialis dari Hawaian danau air tawar.Asid Polyglucuronic adalah struktur yang sama Hyaluronic asid membantu meringankan dan moisturize kulit anda.Air Segar yang mengandungi Microalgae kaya vitamin B1, B2, B12 dan Niacin membantu merangsang ATP (adenosine triphosphate) produksi, meningkatkan tingkat energi kulit dan melindungi dari berbagai bentuk tekanan.

Licorice Extract
Licorice Extract disiapkan adalah ekstrak dari akar dari Glycyrrhiza glabra L. Bahan utama dari Licorice Extract adalah Glycyrrizinic dan Flavonoids. Licorice Extract memiliki anti-kobaran tinggi dan anti-oxidative effect.

Tea Tree Leaf Extract
Pohon Minyak Daun teh juga dikenal sebagai Melaleuca Alternifolia Minyak Daun. Ini adalah alam minyak esensial yang membantu mengawal pertumbuhan bakteria.

Kebaikan kepada kulit apabila dipakai?
Sabun bukan sahaja boleh digunakan di muka malah diseluruh badan.Antaranya ialah

1. Menghilangkan jerawat
2. Menegangkan kulit muka supaya tampak muda
3. Mehilangkan kedutan
4. Membaiki rambut putih
5. Menghilangkan kulit berminyak
6. Menghilangkan kesan calar
7. Menghilangkan parut
8. Menghilang kedutan hitam dibawah mata
9. Menghilangkan kelemumur
10. Menstabilkan warna kulit

Antara kesan-kesan kulit sementara selama 2 minggu hingga 3 minggu(bergantung pada jenis kulit) ialah,mengelupas,kulit kering,naik bintik merah atau jerawat,keluar bintik-bintik hitam jika sebelum ini anda pernah mengunakan produk yang mengandungi alkohol SKII,BioTherm dan lain-lain.Ini kerana produk (herba) mampu membaiki pulih serta mengeluarkan segala kekotoran-kesan-kesan parut,melancarkan perjalanan darah dan membaiki kesan-kesan luka pada wajah anda.Produk ini dijamin 100% seratus HERBA!Tidak ada kesan-kesan sampingan.Selamat digunakan oleh semua golongan daripada Bayi,Muda,Tua,Lelaki dan juga Perempuan.

Cara-cara pemakaian?

1. Basuh tangan anda sehingga bersih
2. Ambil sabun dan gosokkan tapak tangan anda sehingga berbuih
3. Sapukan pada kulit anda
4. Biarkan sehingga 3 minit dan rasa seperti kulit anda menegang
5. Basuh kulit anda selepas 3 minit dan lapkan dengan tuala bersih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan