Ahad, 9 Mei 2010

Putri Alya - Awet Muda



Harga : RM 30.00




PERTAMA DI MALAYSIA DIPERKAYAKAN DENGAN SAFFRON, LOBATA, KOLAGEN DAN UBI BIT MERAH.

AwetMuda merupakan produk terbaru keluaran Puteri Alya yang kaya dari alamsemulajadi seperti madu, kolagen, sireh, pueraria lobata, saffron,pegaga, kacip fatimah, manjakani, halia dan ubi bit merah. awet Mudatelah diformulakan sesuai untuk membina kesihatan tubuh danmencantikkan kulit, membina rahim dan membantu dalam hubungan keintimansuami isteri.

Dikilangkandi kilang yang bertaraf IMP(Amalan Pengilangan Islam) di mana bukansahaja mementingkan kualiti malah dapat membina spiritual pengguna.
Adakahanda mengalami masalah kulit kasar dan berkedut, wajah yang kusam danmula dibayangi jeragat, kulit dan payudara yang telah melendut, masalahsenggugut, cepat berasa letih malah ada yang suami sudah mulai complainkerana tidak sehebat dan serapat dulu lagi atau mengalami masalahkentut vagina atau masalah bau serta macam-macam masalah lain. Cubaatasinya dengan AWET MUDA. Insyaallah berkat disiplin anda mengambilnyamasalah tadi dapat diatasi.

AwetMuda merupakan produk yang digelar ALL IN ONE atau ONE PACKAGE.Diformulasikan di dalam bentuk cecair dan rasanya seperti madu. Denganmemilih AWET MUDA pengguna tidak perlu mengeluarkan bajet yang tinggikerana bahan-bahan yang terdapat dalam AWET MUDA merupakan bahan yangdiperlukan oleh tubuh badan seorang wanita.
Penggunadisarankan mengambilnya secara konsisten bagi mendapat hasil yangmemberangsangkan. AWET MUDA sangat mudah untuk mengambilnya dan dibungkus dalam bentuk sachet agar mudah untuk dibawa ke mana-mana malahboleh diletakkan di dalam beg tangan anda sekiranya anda tidak sempatuntuk mengambilnya di rumah. Yang terbaru, AWET MUDA telah dibungkusdidalam bentuk botol.

Cara Pengambilan: Awet Muda(Sachet)
1hari 1 sachet diambil semasa perut kosong sebelum sarapan. Terusdituang ke dalam mulut tanpa perlu dibancuh. Disarankan mengambilnya 2kotak untuk 1 bulan dan boleh berhenti ketika period.

Cara Pengambilan: Awet Muda(Botol)

1 hari 20ml diminum ketika perut kosong

Isi kandungan (sachet):

1 kotak mengandungi 12 sachet. 1 sachet 20 ml. 1 kotak bersamaan 240 ml.

Isi kandungan (botol):

1 botol mengandungi 240ml.
KELEBIHAN AWET MUDA

* Membantu menganjal, menegang, menghalus dan mencerahkan kulit.
* Kuku akan kelihatan lebih bersinar dan sihat
* Menganjalkan kembali payudara dan punggung.
* Membantu keintiman hubungan suami isteri.
* Kaya dengan vitamin dan galian.
* Membantu memulih tenaga batin wanita.
* Memberi tenaga dan kesihatan pada badan.
* Mengatasi masalah dalaman wanita seperti sengugut dan lain-lain.
* Membuang angin dalam badan.
* Membantu mendapatkan bentuk badan yang ideal.
* Meningkatkan keindahan wajah.
* Sesuai untuk semua golongan wanita.

Elok beli lebih sebab 1 kotak cuma ada 12 sachet saje....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan