Rabu, 12 Mei 2010

Liquid Lobata



Harga : RM 70.00 (sekotak)



Lobata adalah merupakan sejenis herba yang secara saintifiknya dinamakan sebagai Pueraria Mirifica yang dijumpai di Thailand dan Myanmar . Ia mengandungi phytoestrogens seperti miroestrol, deoxymiroestrol and coumestans yang banyak terdapat dalam kandungan bahan-bahan untuk tujuan pembesaran dan pembentukan payudara. Miroestrol dan deoxymiroestrol pula hanya boleh didapati dalam kandungan Pueraria Mirifica sahaja.
Kolegen mengandungi karisma protein berserat tinggi yang terdapat pada semua sel mamalia iaitu 25% daripada semua jisim protein. Karisma molekul protein kebiasaanya berbentuk panjang, keras, struktur berlipat tiga di mana tiga kolagen polypeptide dirantaikan sesame sendiri (rantai alpha) lalu membentuk umpama tali. Kolagen kaya dengan kandungan asid amino khususnya Proline dan Glycine.
Kolagen adalah merupakan protein semulajadi bagi menyokong struktur tubuh badan. 25% daripada berat protein di dalam badan kita adalah merupakan kolagen – elastic, berserat yang berfungsi untuk mencantumkan tisu-tisu badan kita. Manakala sebanyak 75% daripada kulit kita mangandungi kolagen bagi menyediakan tekstur kulit, ketahanan dan pembentukan tubuh badan dan juga 30% tubuh badan kita adalah merupakan kolagen.
Kajian telah dijalankan bersama sebuah kilang bio-teknology bertaraf GMP dalam menghasilkan produk yang bermutu tinggi. Ini adalah merupakan satu-satunya produk di rantau ini yang mengabungkan ekstrak Lobata dan Kolagen. Produk ini dinamakan sebagai “Liquid Lobata with Liquid Collagen”. Ianya sangat sesuai untuk wanita yang ingin memiliki tubuh badan yang menarik dan juga sangat berkesan dalam mengatasi masalah dalaman badan.
Produk ini memang bagus untuk pembentukan semula payudara, menegangkan dan mencantikkan nya.
~ Mengencangkan struktur payudara & kulit
~ Membantu awet muda
~ Menambah sensiviti & vitality
~ Meringankan masalah katarak
~ Meninggikan tahap fizikal & mental
~ Membantu pengedaran darah
~ Membantu masalah tidur tidak sempurna
~ Anti Sindrom Menopaus
~ Memelihara kecantikan kulit
~ Menambah tahap tenaga agar pergerakan badan lebih refleksi
~ Melegakan Masalah Menopaus
~ Mempermudakan bentuk badan agar menampilkan karisma seorang wanita

Tiada ulasan:

Catat Ulasan