Ahad, 9 Mei 2010

Citra Detox Pad



Harga : RM 50.00



Citra Detox Pad dihasilkan bagi menyerapkan serta menyingkirkan toksin dan bahan-bahan berbahaya dari tubuh badan. Toksin dan bahan-bahan berbahaya ini merupakan penyeabab utama kepada masalah kesihatan dan penayakit-penyakit kronik seperti darah tinggi, diabetis serta kanser. Toksin dan bahan-bahan berbahaya ini akan diserap melalui liang-liang peluh ditapak kaki dimana terletaknya lebih 360 titik akupuntur dan refleksologi yang boleh dikatakan sebagai suis utama kepada keesihatan seluruh tubuh badan manusia.
APAKAH YANG AKAN TERJADI JIKA TOKSIN DAN BAHAN-BAHAN INI TIDAK DIBUANG DARI TUBUH?
FUNGSI CITRA DETOX PAD

* Menyerap dan menyingkirkan toksin dari tubuh
* Melancarkan peredaran darah
* Menguatkan sistem imunisasi
* Meningkatkan kadar metobolisme
* Mengurangkan risiko diabetis, tekanan darah tinggi dan kanser
* Menurunkan berat badan
* Meransang titik akupuntur dan refleksologi
* Melegakan gout, migrain dan sakit-sakit badan
* Badan yang sihat dan tidur yang lebih berkualiti

CARA PENGGUNAAN
TAMPAL –
Tampalkan Citra Detox Pad di kedua-dua belah tapak kaki sebelum tidur (pastikan bahagian bercetak pada pad menghala ke arah pelekat dan bahagian kosong menghala ke arah tapak kaki).
TANGGAL –
Tanggalkan Citra Detox Pad dan toksin yang diserap akan kelihatan pada pad. Warna Citra Detox Pad akan bertukar dari warna putih kepada warna kelabu, coklat ataupun hitam bergantung kepada jumlah toksin yang diserap.
TIDUR –
Citra Detox Pad akan menyerap toksin dan bahan-bahan berbahaya keluar dari tubuh badan melalui liang-liang peluh pada tapak kaki (mengambil masa 6-8 jam)
Selain dari tapak kaki, Citra Detox Pad juga boleh digunakan pada mana-mana bahagian badan yang berasa sakit atau tidak selesa seperti bahu, pinggang, lutut, belakang dan sebagainya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan