Isnin, 5 Disember 2011

Poisse Marine Collagen

RM175.00 (Termasuk Pos)



Poisse Marine Collagen
“Anda ingin kelihatan segar, kulit kelihatan muda dan cergas sepanjang masa”

Apa itu Kolagen ?
Kolagen adalah satu nama yang sangat popular yang sering dikaitkan dengan kesihatan dan kecantikan. Terdapat banyak keluaran yang menggunakan kolagen sebagai daya tarikan kerana ia tekah terbukti berkesan untuk menjadikan kulit pemakainya kelihatan gebu, anjal dan bersinar.

Mengapa kolagen begitu penting bagi tubuh kita ?
Kalogen merupakan protien yang dibina oleh 3 rantaian asid-asid amino berbentuk “helix” yang menjadikan ia serat yang sangat kukuh bagaikan seutas wayar keluli tetapi elastik. Ciri-cirinya seperti gam atau simen itu pula menjadikan tulang rangka dan tulang rawan lebih kukuh dan kuat tetapi sangat elastik. Kemerosotan jumlah kolagen di dalam tulang boleh membawa kepada kerapuhan tulang atau dipanggil “osteoporosis”. Begitu juga pada tulang rawan, kekurangan kolagen akan menjurus kepada radang atau “osteoarthritis”.

Apa itu POISSE MARINE COLLAGEN ?
Poisse Marine Collagen merupakan satu produk yang telah diformulasikan berasaskan teknologi farmaseutikal untuk memberi manfaat yang tidak terhingga kepada tubuh badan pengamalnya dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki.


Mengapa perlu menggunakan POISSE MARINE COLLAGEN ?
Dengan pengambilan Poisse Marine Collagen sebanyak dua sachet setiap hari akan dapat membantu di dalam memproses pemulihan “osteoporosis” dan juga “osteoarthritis” di dalam masa satu hingga dua bulan.Poisse merupakan satu formulasi kolagen bersama-sama serat-serat daripada pati oren dan nenas yang diadun bersama ekstrak dan serat buah cheri yang mengandungi acerola iaitu sejenis vitamin C dalam bentuk flavanoid, dicipta untuk menjadikan tubuh lebih aktif, sihat, bertenaga dan menawan. Poisse memilih kolagen yang diekstrak dari kulit dan tulang ikan. Dari dasar lautan Atlantic asalnya dan diproses menerusi teknologi yang amat canggih di negara Perancis, maka terhasillah “Hydrolyzed Fish Collagen” (HFC) yang mempunyai ketulinan yang amat tinggi. HFC inilah yang menjadi komponen utama di dalam formuylasi Poisse Marine Collagen.Poisse dirumus khas dengan gabungan kolagen dan acerola. Ini terbukti dan mampu mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit anda dalam tempoh dua hingga empat minggu pengambilannya. Kulit yang sihat adalah benteng utama tubuh dari penembusan microorganisma seperti bacteria, kulat dan virus selain dapat menyerlahkan kecantikan seseorang itu.

Apakah Khasiat dan Kesan Dalam Menggunakan Poisse Marine Collagen ?.
Khasiat Menggunakan Poisse Marine Collagen
1. Membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis
2. Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit
3. Mengatasi masalah kulit kusam, kering dan berkedut
4. Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap
5. Menyuburkan rambut agar kelihatan lebat dan berkilau
6. Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ketahap maksima
Kesan Mengamalkan Poisse Marine Collagen
1. Kulit tidak akan berminyak
2. Dapat mengurangkan masalah jerawat akan hilang
3. Dapat mengurangkan parut-parut yang ada dikulit
4. Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga
5. Minda lebih cergas dan pergerakan anggota badan tubuh menjadi lebih lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan