Isnin, 5 Disember 2011

LD-Esteem


RM227.00
LD-Esteem
Menonjolkan Kewanitaan Anda

Hormon membentuk sistem endokrin dan bertanggungjawab untuk fungsi perkembangan, pertumbuhan, metabolisme dan penghasilan sepanjang hayat wanita. Perubahan fisiologi sering disebabkan pergolakan hormon semasa fasa kritikal baligh, mentruasi, kehamilan dan menopaus untuk menunjukkan keperluan berbeza badan, justeru mempengaruhi kualiti kehidupan.

Dalam perubatan Cina, organ hati, buah pinggang, sistem endokrin dan penghasilan adalah saling berkaitan dan memberikan nutrien kepada sistem ini dalam kombinasi holistik herba dapat membantu memperbaiki kesihatan keseluruhan di samping menghapuskan simptom fisiologi spesifik atau ketidakselesaan.

LD-Esteem diformulasikan menggunakan formula herba teruji dengan herba Cina bergred tinggi seperti Nu Zhen Zi, Wang Bu Liu Xing, Huang Qi, Gan Cao dan madu yang membantu menggiatkan darah, menyuburkan tenaga ‘yin’ dan membantu menyuburkan kawasan dada atas.

LD-Esteem dipek dalam botol kecil dan tidak memerlukan persediaan atau dididihkan. Ia disijilkan halal dan tidak mengandungi hormon, bahan kimia atau ramua tiruan.

(20 BOTTLES )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan