Khamis, 2 Jun 2011

Smart Sweet A+

SMART SWEET A+
RM 24.00


(untuk minda anak2..)
Suatu formulasi sebatian kismis diperkaya dengan nutrien Homeopathy dan neutrien biokimia. Sebatian ini dalam bentuk tablet kunyah boleh diambil beserta minuman tanpa caffein atau minuman tanpa bergas. Sangat sesuai diambil sebelum tidur.
Nutrien Homeopathy (garam tisu bio-kimia) berkhasiat membantu membekalkan tubuh serta sistem saraf dengan mikro-mineral utk mengimbangi kekurangan yg sering berlaku dalam sisitem tubuh kita. Menurut pakar kajian, bio perubatan keadaan cuaca dan suhu alam sekitar kini memberi impak yg besar terhadap kesihatan manusia. Dalam keadaan begini,tubuh badan dan kesihatan kita cepat terjejas dan kehilangan garam mineral. Ini akan menyebabkan kita mengalami stress, letih dan terkena penyakit atau virus di sekeliling. Oleh itu, Smart Sweet A+ sangat perlu kerana dapat membantu menambahkan semua garam mineral yanghilang itu,sekaligus dpt mengurangkan masalah-masalah tersebut. Tablet kunyah ini boleh diamalkan untuk jangkamasa panjang kerana ia bersifat makanan sampingan.
Baik membantu:
1. Memberi tenaga kpd sistem saraf (minda). Otak beratnya antara 2-3 paun sahaja tetapi hampir 21% kandungan oksigen dlm tubuh adalah utk ke otak.
2. Mengawal masalah stress.
3. Mengatasi masalah gugup,cemas,gementar. Masalah gugup, gementar boleh menganggu daya tumpu,daya ingatan dan juga boleh melemahkandaya keyakinan diri.
4. Membantu mengimbangi peredaran darah ke sistem minda.
Sukatan Disyorkan:
1 biji pagi sebaik bangun dari tidur dan 2 biji sebelum tidur.(utk khasiat yang maksima jangan sentuh tablet dgn tangan)
Ramuan:

Nutrien homeopathy, Dextrose, Extract Kismis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan